söndag 6 juni 2010

Nu är den klar.......nästan

En älva eller en fe´ska också bo där sen.....

5 kommentarer:

  1. Denhär vart ju såååå sablars snygg!!! *Vill åxxå ha*! En tatuering helt i min smak...vet inte varför jag älskar fjärilar o sånt, jag bara gör det. Och änglar... =) Kram på dig kusin!

    SvaraRadera
  2. Åh så snygg! Vad duktig du är! :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst blev den fin ...jag vill också ha en liknande....så kul att få göra vad jag vill....hon gav mig fria händer...Tack för era gulliga komentarer
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kicki!

    Du har blivit så gudomligt duktig på det du gör! Du ska vara stolt över dig själv och dina talang som du besitter!
    Idag bestämde jag mig för att du ska få göra älvan och den ska få sitta på min vänstra vad + lite fria händer förstås så den blir extra personlig ;)

    Vi kanske ses imorgon! Kramar Sussie

    SvaraRadera
  5. Ska bli mej en ära Sussie....ser fram emot det..
    Kram

    SvaraRadera