onsdag 26 augusti 2009

vacker tatuering på en vacker kvinna

4 kommentarer:

  1. Va läcker denna var =)
    Vart köper du dina färger,nålar osv,osv ??
    I pite,skeå,eller beställer på nätet ??
    Jag köper av en kille i Skeå.
    Hur många tatueringar gör du snitt på en månad ??
    Mvh //Bengt (gm carro)

    SvaraRadera
  2. Hej Bengt..jag köper mina färger hos John Poromaa i Skellefteå faktiskt......har ju suttit som lärling hos honom.....och han har riktigt bra grejer...
    Det är lite olika hur många det blir men säkert tio...
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Jag är jättenöjd, den blev såå fin, tack!
    Kram Sussie

    SvaraRadera
  4. Hej igen !!
    Jag köper oxå där,eller har börjat ialla fall.
    Han verkar ha mycket bra grejor och ger bra råd & tips,inte rädd för konkurens & det är proffsigt ,för han har ju redan sin "krets" av människor som går till han & lämnar hans namn vidare.
    Han är mycket skicklig.
    Han berättade faktisgt att han hade en tjej i Piteå som lärling och tja,nu vet vi ju vem då =)
    Ha det gott & tack för svaren =)
    Mvh //Carro

    SvaraRadera